Oglądając w telewizji codzienne wiadomości, słuchając ulubionej rozgłośni radiowej, czytając internetowe informacje i prasę, prawdopodobnie masz wrażenie, że rynek staje się bardziej zatłoczony. Gdy podaż przewyższa popyt w coraz większej liczbie branż, perspektywy wzrostu i godziwego zysku są bardzo ograniczone.

    Kiedy Twoje produkty, albo usługi stają się dla klientów standardowymi towarami, a na domiar złego klienci mogą o nich łatwo zapomnieć i zrezygnować z zakupu, to na kurczącym się rynku musisz walczyć o każdego takiego klienta z konkurencją na śmierć i życie, bez żadnej gwarancji na sukces.

    Możesz jednak sięgnąć po ukryte rezerwy, które również posiadasz, tylko z jakimś dziwnym uporem maniaka nie chcesz ich jeszcze zauważyć. To dodatkowa darmowa energia, którą dziś możesz odblokować i uruchomić w swojej sprzedaży.

    Jeśli widzisz, że to co jeszcze niedawno jakoś tam sprawdzało się w Twojej firmie, ale teraz ginie w tłumie, przestaje działać i przyciągać klientów to może warto pomyśleć o takiej zmianie na lepsze.

     Najprościej i najtaniej możesz wprowadzić zmiany w ofertach, dodając w nich np. 9 mocnych argumentów pozwalających rozbić w pył największe obiekcje Twoich klientów.

    Albo wykorzystać 7 specjalnych wzmacniaczy siły oferty, cały czas pamiętając o tym, by oferta odwoływała się przynajmniej do jednego z 28 mocnych powodów, dla których ludzie kupują.

     Przecież, gdy Ty kupujesz cokolwiek to robisz to właśnie z takich powodów, a nie innych.

    Bez tego wszystkiego Twoje produkty lub usługi pozostaną dalej jedynie zwykłymi, standardowymi towarami, które niestety będzie Ci coraz trudniej sprzedać na zatłoczonym rynku.