Jak często zadajesz sobie takie pytanie?

Co takiego klienci znajdują w ich ofercie czego Ty jeszcze  im nie  oferujesz? Przecież konkurencja ma wyższe ceny od Twoich, a mimo wszystko klienci u nich kupują i wkurza Cię to, bo nie wiesz, o co w tym wszystkim chodzi.

Co oni robią czego Ty nie robisz i dlaczego ich firma tak dobrze prosperuje, gdy Twoja boryka się z problemami. Nie zwalaj wszystkiego na kryzys, bo to tylko wymówka.

Chcę dać ci radę:

Nigdy, ale to przenigdy nie pozwól, by klienci odeszli od Twojej Firmy, kiedy już ich zainteresowanie zdobyłeś Twoją mocną ofertą.  Dlatego nie przestawaj kontaktować się z klientami. Możesz to robić na różne sposoby, dzwoniąc do nich lub stosując mailing marketing. 

Nie możesz popełnić przy tym jednego z największych błędów zakładając, że ci klienci, którzy nie skorzystali jeszcze z Twojej oferty nie są zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać. Być może wtedy, gdy po raz pierwszy spotkali się z Twoją ofertą nie mogli z niej skorzystać, ale dziś już mogą.

Może tacy klienci musieli zaoszczędzić trochę pieniędzy albo dłużej przemyśleć swoją decyzję zakupową lub potrzebowali więcej informacji na temat tego, co im oferujesz. Tak czy inaczej pamiętaj o tym, że sytuacja klientów ciągle się zmienia.

 

Dlaczego klienci powinni u Ciebie kupować?

        Przedstaw potencjalnemu klientowi w swojej ofercie wystarczająco mocne powody na to, aby od Twojej Firmy kupił. Powiedz takiemu klientowi, jak dużo na tym skorzysta, rozwiej jego wątpliwości, dlaczego powinien właśnie Tobie zaufać i podaj prosty sposób na to, by klient kupił oferowane przez Ciebie produkty lub skorzystał z Twoich usług.

Jeżeli potencjalni klienci poznają wszystkie odpowiedzi na pytania związane z tym co oferujesz i jak to oferujesz, zrozumieją sami, dlaczego to co chcesz im sprzedać warte jest dużego zainteresowania z ich strony.

Popełnisz finansowe samobójstwo jeśli będziesz dłużej utrzymywać klientów w niepewności, dlatego nigdy nie ignoruj ciekawości Twoich klientów i dostarczaj im wszystkich informacji koniecznych do podjęcia decyzji o zakupie w Twojej Firmie.