Co zrobić, gdy stosowane promocje w jakiejś branży spowszednieją klientom? Nie robią na nich dużego wrażenia, bo wszystko już było.

Wszędzie jest to samo i tak samo.

 

Z takim problemem zderza się wiele firm.

Oczywiście można wydać bardzo duży budżet na zmasowane molestowanie reklamowe klientów przez Ewelinę wrzeszczącą wszędzie, gdzie się tylko da, slogan – „Włączamy niskie ceny”. Brrr, jeszcze teraz, gdy sobie to przypomnę robi mnie się jakoś dziwnie.

I przy tej skali wydatków na reklamę rzeczywiście to jakoś działa. Powiedziałbym, że działa, jak granat użyty do połowu ryb w rzece. Ogłusza wszystkie nieodporne ryby, które wcześniej nie uciekły i są w zasięgu fali uderzeniowej.

 

A gdyby tak użyć magicznej wędki, którą precyzyjnie da się pozyskać najwspanialsze okazy?

 

  • [list icon=”star”]Jak w takim razie przebić się w branży przez ten duży szum promocji i reklam, które opatrzyły się już klientom?[/list]
  • [list icon=”star”]Jak zaangażować klientów w świadomy proces wyboru i zakupu?[/list]
  • [list icon=”star”]Jak pozyskać najlepszych klientów, którzy wiedzą czego chcą?[/list]
  • [list icon=”star”]Jak dodać pierwiastek niespodziewanej nagrody?[/list]

Takie zadania postawiliśmy sobie w VIP Studio z Krakowa.

Jak pewnie wiesz w niektórych pubach można zagrać za pomocą monety z barmanem o drugie piwo gratis. Masz wówczas 50% szans na wygraną. Prosta gra, a jak bardzo wciąga klientów. No co, ja nie zagram?

 

A co by się stało, gdy klienci dostaną od nas 100% szans na wygraną?

 

Tak zrodził się pomysł połączenia promocji  w VIP Studio z prostą grywalizacją (gamifikacją).

Jednak zamiast monety wykorzystaliśmy w tym celu kostkę 6K do gry.

Wyrzucenie nawet 1 oczka daje klientowi gratyfikację – 100% na wygraną. Od szczęścia i wyboru klienta jednak zależy, jak duża może być to nagroda. Najdroższe w puli zabiegi + 6 wyrzuconych oczek dadzą razem maksymalną korzyść.

To nie jest kolejny wzięty z powietrza skomplikowany przykład grywalizacji, ale łatwa gamifikacja, którą stworzyliśmy w branży beauty.

 

Zobacz poniżej, jakie proste zasady miała ta grywalizacja.

Przykład grywalizacji w branży beauty.

 

Źródło => www.vip-antycellulit.com