Opinie Klientów

[table color=”blue”]

Opinia 48

„Ilekroć podchodziłam do pisania oferty było to dla mnie zadanie męczące, trudne. Nie wiedziałam jakich mam użyć słów, jak poukładać chaos w myślach w logiczną całość i zrobić to tak, żeby wywrzeć wrażenia na osobie czytającej.
Na początku podchodziłam sceptycznie do oferty warsztatów internetowych „jak napisać skuteczną ofertę”, natomiast wiedza w nich zawarta mnie mile zaskoczyła! Otworzyła mój umysł, pozwoliła spojrzeć na moją firmę, mój produkt z zupełnie innej strony i co najważniejsze – byłam w stanie napisać samodzielnie skuteczną ofertę! Z pewnością tak niewielka inwestycja w szkolenia Pana Łukasza była wysoce opłacalną lokatą!”

Maria Dziwoki, dyrektor zarządzający INFIDO
(http://www.infido.pl)

[/table]

[table color=”blue”]

 Opinia 63

„Jestem zachwycona. Uczestniczyłam już w wielu innych kursach … ale Twój najbardziej do mnie przemawia. Gratuluje pomysłu. Na pewno będę go polecać znajomym. Nigdzie, w żadnym innym kursie nikt nie pisze o ćwiczeniach. Przeglądając kursy na temat reklam nikt nie sugeruje, jak ćwiczyć. Ludzie są leniwi. Bardzo dziękuje za zadania. Uwierz, ze łatwiej mi się uczyć. Ludzie mają rożne techniki nauki. Korzystają z rożnych kursów. Ja znalazłam najlepszy dla mnie. We wszystkich innych kursach tego mi właśnie brakuje.”

Iwona Drakou – Gdańsk

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 68

„… oczywiście bardzo chętnie wystawię za uczestnictwo w kursie pozytywną OPINIĘ. Wiele zawartych informacji utwierdziło mnie w przekonaniu, iż moje dotychczasowe poczynania są właściwe. Uzupełniłam swoje dotychczasowe wiadomości o nowe metody tworzenia ofert. Uważam, że taki sposób nauki, czy pozyskiwania informacji jest idealny dla osób, które nie mają możliwości uczestnictwa w kursach w określonym czasie, sami decydujemy czy słuchamy kursu jadąc do pracy, uprawiając Nordic walking, czy czytając do poduszki.”

Monika Popek, INOCZI – Japanese Life Support
(http://www.inoczi.pl)

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 92

„Wstyd przed sobą przyznać się Łukaszu, że mogłem spokojnie spać i tracić pieniądze nie mając pojęcia o wszystkich fenomenalnych rzeczach których mnie nauczyłeś na warsztacie. Dziękuję ci za to, że umiesz swoją wiedzę przekazywać w zrozumiały sposób nawet dla ludzi takich jak ja dla których marketing i internet do niedawna był czarną magią…”

Marek Wcisło – Przemyśl

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 107

„… idealnie trafiłeś w moje potrzeby bo mogłam uczestniczyć tu na miejscu u siebie w warsztacie skierowanym do ludzi którzy prowadzą firmy. Już podczas trwania warsztatu odnotowałam wzrost sprzedaży o 163,5% i to korzystając tylko z niektórych Twoich porad i przepisów na odniesienie sukcesu w biznesie. To najlepsza moja inwestycja.”

Anita Szymczyk – Grudziądz

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 125

„… oczywiście bardzo chętnie wystawię za uczestnictwo w kursie pozytywną OPINIĘ. Wiele zawartych informacji utwierdziło mnie w przekonaniu, iż moje dotychczasowe poczynania są właściwe. Uzupełniłam swoje dotychczasowe wiadomości o nowe metody tworzenia ofert. Uważam, że taki sposób nauki, czy pozyskiwania informacji jest idealny dla osób, które nie mają możliwości uczestnictwa w kursach w określonym czasie, sami decydujemy czy słuchamy kursu jadąc do pracy, uprawiając Nordic walking, czy czytając do poduszki.”

Daria Jondro, Dyrektor Handlowy EUROPEUM Centrum Tłumaczeń
(http://www.europeum.pl)

[/table]


[table color=”blue”]

Opinia 156

„Po wykładzie o systemie skutecznej wyceny zrozumiałem, że do ceny którą daję klientowi na luksusowe wykończenia wnętrz jego domu, mieszkania, można podejść zupełnie z przeciwnej strony niż tylko duża obniżka i gwałtowne zjechanie z marży. Na szczęście konkurencja robi tak dalej, ale my nie mamy problemu ze zdobyciem kolejnych opłacalnych zleceń na kompleksowe prace wykończeniowe u klientów, gdzie liczy się coś więcej niż tylko dampingowa cena. Najważniejsze, że klient jest zadowolony. To działa!”

Mirosław Natkaniec – SEKA
(http://www.seka-wnetrza.pl)

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 181

„Orientuję się ile kosztują szkolenia np. dla handlowców i muszę powiedzieć, że za naprawdę małe pieniądze z łatwością nauczyłem się tego w jaki sposób moja nowa firma może na samym początku funkcjonowania szybko prześcignąć konkurencję.”

Tomasz Mirecki – Wrocław

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 215

„Chciałem bardzo podziękować za ten kurs. Od dłuższego czasu chciałem taki list sprzedażowy napisać. Pisanie nigdy nie było moją mocną stroną, poza tym nie wiedziałem jak się do tego zabrać, a w tym kursie wszystko jest podane jak kawa na ławę. Jest prowadzony w bardzo wygodny sposób – nie trzeba nigdzie wyjeżdżać, dzięki czemu odchodzą dodatkowe koszty. Dodatkowo można pobrać mp3 i słuchać w samochodzie, autobusie czy na spacerze oraz można pobrać pdfa i śledzić tekst.”

Sławomir Kobus – Doradca kontroli wagi

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 218

„Ktoś wreszcie założył firmę która pomaga – doradza małym firmom, a nie tylko skupiona jest na kolosach i dużych korporacjach… Dobrze, że taka firma jak Pana powstała :).”

Piotr Poznański – Akademia Rozwoju Umysłu „COGITUS”
(http://www.cogitus.com.pl)

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 242

„W trakcie szkolenia zrozumiałam, że małe firmy nie muszą wydawać wielkich pieniędzy na reklamę i promocję. Nauczyłam się, jak można to robić prawie za darmo. Cieszę się, że trafiłam na stronę dobrastrategia.pl i wzięłam udział w waszym kursie, bo to otworzyło mi oczy i zmobilizowało do działania.”

Alicja Skowronek – Kraków

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 249

„… ukończyłem wasz internetowy warsztat dla przedsiębiorców, który zawiera wartościowy materiał i bardzo mi on pomógł więc zastanawiam się dlaczego wasze internetowe szkolenie, które oferujecie jest takie tanie? Ja wiem, że są różne formy dofinansowania szkoleń, ale cena takiego szkolenia powinna być wyższa, żeby klienci widzieli i czuli, że inwestują w coś bardzo wartościowego, zważywszy na to, że udostępniona przez was wiedza i porady mają dużo większą realną wartość, kiedy się je zastosuje.

Poza tym każdy kto prowadzi firmę może sobie rozliczyć otrzymaną od was fakturę vat. Życzę wielu zadowolonych absolwentów szkoleń.”

Krzysztof Janiczak – Warszawa

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 255

„Kto by przypuszczał, że pieniądze raz zainwestowane w wiedzę na Pańskim warsztacie szkoleniowym tak szybko zaprocentują. Z pomocą Pana porad zarobiłam w tym samym okresie czasu siedem i pół razy więcej niż zwykle.”

Teresa Stec – Katowice

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 268

„Wiedziałem, że można na Ciebie liczyć!
To jest to co sam wyznaję: dbałość o zadowolenie klienta
Niestety Polacy są specyficzni i większość wyznaje zasadę sprzedać i uciekać… Co fachowiec, to fachowiec – tak doszlifowałeś moją ofertę, że odebrało mi głos! Dzięki wielkie!
P.S. W przyszłości nie omieszkam skorzystać z innych Twoich kursów…
Do tej pory skupiałem się na technikaliach (z którymi nie ma większego problemu) Ale to niestety za mało – teraz jestem świadomy, że Marketing to podstawa, a w szczególności OFERTA na 1 miejscu, dopiero produkt…”

Mariusz Jabłoński, Doradca ds. internetu i e-biznesu ENETRA
(http://www.enetra.pl)

[/table]

[table color=”blue”]

Opinia 283

„Łukaszu, jest takie stare polskie powiedzenie, że tonący chwyta się brzytwy, które idealnie pasowało do sytuacji w jakiej znalazłem się z moją firmą. Z żoną wybieraliśmy się już po zasiłek. Całe szczęście, że wtedy zamiast łapania przysłowiowej brzytwy, dalszego labiedzenia i czekania na koniec, podjąłem jak dziś okazuje się najlepszą decyzję – za pieniądze, których mieliśmy każdego dnia mniej zapisałem się na twoje szkolenie. W mojej sytuacji, kiedy człowiek liczy się z każdym wydanym groszem, gwarancja satysfakcji była bardzo ważna. To niewiarygodne jak prędko zdobyta wiedza postawiła moją firmę na nogi. Jestem dozgonnie wdzięczny.”

Stanisław Kopka – Toruń

[/table]