"Poznaj szokującą metodę,
jak napisać przekonującą
klientów ofertę handlową
wykorzystującą drabinę zaangażowania."

OFERTA ZAKOŃCZONA

  Jeśli jesteś właścicielem firmy albo osobą, która chce dziś rozruszać swoją sprzedaż, to może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką czytałeś o tworzeniu ofert handlowych, które będą automatycznie zdobywać i przekonywać więcej klientów do zakupów u Ciebie.

 Oto dlaczego:

        "Ci, którzy już tworzą oferty sprzedające więcej, umieją dotrzeć do klienta, wiedzą jak do niego mówić, pisać, aby przekonać go do siebie, swoich idei, pomysłów, produktów, usług.

        Czy Ty też, skoro tu jesteś to chciałbyś dowiedzieć się wszystkiego na temat tworzenia krok po kroku ofert, które mogą dać Tobie dziś więcej zamówień niż jesteś   w stanie obsłużyć?"

      Często na początku szkoleń osoby takie jak Ty pytają mnie:

                           „Jak przebić się wśród innych ofert do umysłu klienta?”
                           „Jak sprawić, aby chciał w ogóle przeczytać ofertę?”
                           „Jak w końcu nakłonić klienta do działania?”

     Daj mi 5 minut, a opowiem Tobie o tym.

      Prawie każdy, kto tworzy teksty sprzedażowe, marketingowe, czy reklamowe, stara się najlepiej dotrzeć do klienta, sprawić, by ten przeczytał ofertę i w końcu nakłonić go do zaplanowanego działania.

     Skuteczność Twojego tekstu sprzedażowego zależy nie tylko od tego jakie techniki perswazyjne, albo jakie modele emocjonalnej komunikacji z klientem zastosujesz, ale przede wszystkim od tego czy Twój komunikat, Twoja informacja, Twój przekaz marketingowy i sprzedażowy przedostanie się przez wszystkie filtry oraz bariery percepcyjne w umyśle Twojego klienta.

     To poniekąd, tak jak w filmie "INCEPCJA" z Leonardo DiCaprio, w którym technologia pozwoliła bohaterom na wchodzenie do świata snów, aby mogli tam wszczepić odpowiednią myśl do śpiącego umysłu drugiego człowieka.

     Ciekawy jestem, jak bardzo chciałbyś poznać podobną technologię w odniesieniu od etycznego tworzenia skuteczniejszych ofert handlowych, byś mógł wejść niezauważony do świata swoich klientów i przemycić do ich umysłów myśl o zakupie.

    

Jak więc wpłynąć na klientów,
by chcieli podążyć za Twoją propozycją?

       Pomyśl, możesz mieć fenomenalne produkty albo najlepsze usługi,        a mimo to narzekać na niezadowalającą Cię sprzedaż, jeśli ludzie ich nie zauważają i myślą, że nie potrzebują tego. Bo co z tego, że wydajesz grube pieniądze na promocję, reklamę i zatrudnianie handlowców, skoro klienci, którzy trafiają na Twoje słabe oferty handlowe nie chcą kupować.

       Wierzę  jednak, że skoro czytasz teraz tekst na tej stronie to chcesz w końcu tę niekomfortową sytuację dziś zmienić, bo sukces i przyszłość Twojej firmy są dla Ciebie bardzo ważne. Oferta handlowa, która może być o wiele skuteczniejsza to często niedostrzegany i niedoceniany potencjał, jaki już posiadasz i który nawet w ciągu 24 godzin może dźwignąć Twoją sprzedaż. Chcesz dowiedzieć się, jak to dokładnie zrobić? To uważnie czytaj dalej.

       U Ciebie jak to wygląda?

      Jak bardzo moglibyśmy razem podnieść skuteczność Twojej aktualnej oferty?

    Czy czasem nie dostrzegasz tego, że codziennie w każdej sekundzie przez Twoje mało skuteczne oferty, które są podobne do innych ofert oraz słabiutkie teksty sprzedażowe pieniądze szerokim strumieniem omijają Twoją Firmę?

    Być może czujesz całym sobą, że Twoja aktualna oferta jest jak pancerna szyba, od której klienci dziś odbijają się, idą dalej i już nigdy do Ciebie nie wracają. To niewidoczna bariera, która mocno strzeże dostępu do tego, co chcesz klientom zaoferować. Jak widzisz i słyszysz tylko nielicznym udaje się ją sforsować. W ten sposób przez brak ciekawej oferty tracisz bezpowrotnie zainteresowanie potencjalnych klientów i szansę nie tylko na zdobycie ich szeleszczącej, pachnącej gotówki, ale przede wszystkim na zaskarbienie sobie ich zaufania i zadowolenia. Prawdopodobnie trafiłeś tutaj, bo chcesz jak najszybciej powstrzymać odpływ Twoich klientów.

  

W czasach, gdy każdy klient jest na wagę złota nie możesz dłużej sobie pozwolić
na utratę w ten sposób klientów.

         Po 9 latach doświadczenia w copywritingu, po setkach różnych listów sprzedażowych, ofert handlowych, które zespół copywriterów DobraStrategia.pl stworzył dla wielu firm, po kilkuset przeprowadzonych szkoleniach na temat pisania ofert, jako trener, a przede wszystkim copywriter powiem Tobie jedno:

 - Jeśli poważnie myślisz teraz, by zwiększyć sprzedaż w firmie to zapomnij natychmiast o uniwersalnych wzorach ofert, które mają działać na klientów równie mocno, jak oferta, którą razem specjalnie stworzymy pod Twoich klientów. Niestety, cudowny wzór oferty nie istnieje! Gdyby tak było, to wystarczyłoby ten wzór skopiować w każdej firmie i natychmiast klienci rzuciliby się do zakupów jak szaleni. Oferta, która świetnie sprawdzi się w realiach jednej firmy, jej produktów, usług, klientów, w przypadku innej firmy może nie dać żadnego efektu.

       Wiem, o czym piszę, bo w swojej wieloletniej praktyce tworzyłem bardzo różne oferty handlowe, począwszy od producenta innowacyjnych pokryć dachowych, firm transportowych, firm sprzątających, producenta tapicerek skórzanych, producenta chemii motoryzacyjnej, producentów mebli, drukarni, firm edukacyjnych, firm IT, gabinetów kosmetycznych, szkoły wizażu, doradców finansowych, a skończywszy na tak egzotycznych branżach, jak gospodarstwo rolne produkcji grzybów, czy mobilne, luksusowe biura.

         Jeżeli Ty też chcesz pod okiem trenera i z pomocą doświadczonego copywritera nauczyć się od początku do końca, jak pisać oferty, które zamiast bawić i rozśmieszać czytelnika, rzeczywiście będą przekonywać klientów do zakupu Twoich realnych produktów, czy usług to czytaj dalej.

        Bardzo dobrze rozumiem Cię. Masz już dość tych wszystkich uniwersalnych porad i oklepanych wzorów ofert, które często nie sprawdzają się w otaczającej nas polskiej rzeczywistości, dlatego...

 

Odkryjemy razem, dlaczego klienci mieliby kupić właśnie Twój produkt lub usługę
i dlaczego tego nie robią, tak często jak chcesz.

        Sądzę, że znasz dobrze to uczucie – Wiesz wszystko na temat swoich produktów lub usług, ale masz duży problem - Jak napisać ofertę, która zainteresuje klientów i łatwiej nakłoni ich do zakupu. To nie Twoja wina, ale braku zastosowania precyzyjnych technik tworzenia skuteczniejszych ofert handlowych. To właśnie dzięki tym wypracowanym przez lata technikom w DobraStrategia.pl tworzymy skuteczniejsze teksty sprzedażowe i reklamowe dla naszych klientów.

Pozwól, że udowodnię Ci to!

         "Przypomnij sobie, jak to jest kiedy sam chcesz coś kupić. Myślę, że zanim dokonasz ostatecznego wyboru to przeglądasz wiele ofert. Wszystkie te teksty marketingowe i sprzedażowe walczą o zwrócenie Twojej uwagi i zainteresowanie swoją treścią. Na zdobycie Twojej uwagi mają tylko kilka sekund.

W końcu jedna z ofert z jakiegoś powodu jest atrakcyjniejsza dla Ciebie niż pozostałe i to właśnie z niej zaczynasz korzystać.  Ta oferta zawiera to coś, co powoduje, że będąc w nastroju kupowania Twoja uwaga teraz podąża za nią.

Pomyśl tylko przez chwilę, jak bardzo wartościowe jest posiadanie takich skutecznych tekstów sprzedażowych, które klient czyta równie chętnie, jak czytelnik kolejne strony dobrej książki. To są te nieliczne oferty handlowe, które potrafią stworzyć w umyśle klienta ten wspaniały dla Ciebie stan - obsesję natychmiastowego posiadania Twojego produktu lub usługi."

       To czego mogę nauczyć Cię to, w jaki sposób sprawić, by klienci nie tylko zauważyli Twoje produkty lub usługi na konkurencyjnym rynku, ale także to, jak spowodować, że Twoje oferty dla klientów będą zawsze zrozumiałe i bezpieczne. Oferty, którym klienci będą mogli zaufać i gotowi będą z nich skorzystać. Każdy Twój klient dowie się o tym, jak wiele może u Ciebie zyskać. Pomogę Tobie opracować taką ofertę.


Jak bardzo chcesz poznać najprostsze
i najpotężniejsze metody pisania genialnych tekstów sprzedażowych?

Szkolenie - Jak napisać ofertę handlową?      Tak, jak nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze opowiadając mu tylko o tym, tak w przypadku nauki pisania skutecznych ofert potrzebujesz konkretnych, sprawdzonych wskazówek, które działają. Dlatego podczas wykładów wideo tego szkolenia online, podążając krok za krokiem razem ze mną opracujesz gotowy tekst Twojej nowej skuteczniejszej oferty nawet wtedy, gdy wcześniej nie wiedziałeś, jak to wszystko napisać, poukładać i od czego należy zacząć.

W trakcie kolejnych wykładów wideo nauczysz się:

1. Które procesy decydują o postrzeganiu przez klienta produktu opisywanego w tekście i w jaki sposób wykorzystać tę wiedzę do tworzenia skutecznego tekst sprzedażowego?
2. Poznasz prawidłowe, działające na POLSKICH KLIENTÓW teksty sprzedażowe,
3. Jak w ofercie zwielokrotnić sprzedaż nie ponosząc przy tym, żadnych dodatkowych kosztów?
4. Zaczniesz tworzyć oferty, które nie będą traktowane, jak teksty akwizytorów,
5. W jaki sposób oddziaływać na zachowania klienta w sposób dla niego niezauważalny, a jednocześnie etyczny?
6. Jakie elementy decydują o tym, czy Twoje teksty zostaną przeczytane, czy też wylądują w koszu?
8. Jak utrzymywać wysoki poziom uwagi klienta, w taki sposób, aby klient dostrzegał te korzyści, które są dla niego decydujące?
9. Zastosujesz modele komunikacji, niezwykle silnie działające na motywację klienta do działania,
10. Jak stworzyć skuteczne teksty nie tylko do ofert handlowych, ale też na strony www, do mailingów, listów sprzedażowych, ogłoszeń i reklam oraz inne rodzaje tekstów marketingowych?
11. Które elementy testów sprzedażowych decydują o tym, czy pieniądze, które klient chce wydać, trafią do Ciebie, czy do Twojej konkurencji? Jak temu można zaradzić?
 
   


Nie chodzi bowiem wyłącznie o tekst sprzedażowy. Chodzi oto w jaki sposób po zapoznaniu się z ofertą, klient będzie postrzegał Twój produkt. Najważniejsze jest to, by klient w Twojej nowej ofercie handlowej zawsze znalazł to czego naprawdę szuka. To czego potrzebuje i aby zostawiał swoje pieniądze właśnie u Ciebie, a nie u Twojej konkurencji. Żeby ciągle powracał do Twojej Firmy, polecając ją cały czas kolejnym klientom.

Czy wiesz, że ta wiedza rozwiązuje raz na zawsze problemy z niekupującymi klientami?

     To szkolenie adresowane jest przede wszystkim do tych wszystkich osób, które:

  •  - chcą dziś odkryć u siebie główne przyczyny niesatysfakcjonujących efektów sprzedaży, wynikające ze słabych ofert handlowych i listów sprzedażowych,
  • - chcą powiększyć ilość kupujących klientów i szybciej zwiększyć zyski,
  • - chcą otrzymać bezcenne wskazówki i praktyczną wiedzę przydatną przy tworzeniu ofert, maili, reklam i tekstów sprzedażowych zarówno dla firm produkcyjnych, handlowych, jak i usługowych z dowolnie wybranej branży.