"Poznaj szokującą metodę,
jak napisać przekonującą
klientów ofertę handlową
wykorzystującą drabinę zaangażowania."  Jeśli jesteś właścicielem firmy albo osobą, która chce dziś rozruszać swoją sprzedaż, to może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką czytałeś o tworzeniu ofert handlowych, które będą automatycznie zdobywać i przekonywać więcej klientów do zakupów u Ciebie.

 Oto dlaczego:

        "Ci, którzy już tworzą oferty sprzedające więcej, umieją dotrzeć do klienta, wiedzą jak do niego mówić, pisać, aby przekonać go do siebie, swoich idei, pomysłów, produktów, usług.

        Czy Ty też, skoro tu jesteś to chciałbyś dowiedzieć się wszystkiego na temat tworzenia krok po kroku ofert, które mogą dać Tobie dziś więcej zamówień niż jesteś   w stanie obsłużyć?"

      Często na początku szkoleń osoby takie jak Ty pytają mnie:

                           „Jak przebić się wśród innych ofert do umysłu klienta?”
                           „Jak sprawić, aby chciał w ogóle przeczytać ofertę?”
                           „Jak w końcu nakłonić klienta do działania?”

     Daj mi 5 minut, a opowiem Tobie o tym.

      Prawie każdy, kto tworzy teksty sprzedażowe, marketingowe, czy reklamowe, stara się najlepiej dotrzeć do klienta, sprawić, by ten przeczytał ofertę i w końcu nakłonić go do zaplanowanego działania.

     Skuteczność Twojego tekstu sprzedażowego zależy nie tylko od tego jakie techniki perswazyjne, albo jakie modele emocjonalnej komunikacji z klientem zastosujesz, ale przede wszystkim od tego czy Twój komunikat, Twoja informacja, Twój przekaz marketingowy i sprzedażowy przedostanie się przez wszystkie filtry oraz bariery percepcyjne w umyśle Twojego klienta.

     To poniekąd, tak jak w filmie "INCEPCJA" z Leonardo DiCaprio, w którym technologia pozwoliła bohaterom na wchodzenie do świata snów, aby mogli tam wszczepić odpowiednią myśl do śpiącego umysłu drugiego człowieka.

     Ciekawy jestem, jak bardzo chciałbyś poznać podobną technologię w odniesieniu od etycznego tworzenia skuteczniejszych ofert handlowych, byś mógł wejść niezauważony do świata swoich klientów i przemycić do ich umysłów myśl o zakupie.

    

Jak więc wpłynąć na klientów,
by chcieli podążyć za Twoją propozycją?

       Pomyśl, możesz mieć fenomenalne produkty albo najlepsze usługi,        a mimo to narzekać na niezadowalającą Cię sprzedaż, jeśli ludzie ich nie zauważają i myślą, że nie potrzebują tego. Bo co z tego, że wydajesz grube pieniądze na promocję, reklamę i zatrudnianie handlowców, skoro klienci, którzy trafiają na Twoje słabe oferty handlowe nie chcą kupować.

       Wierzę  jednak, że skoro czytasz teraz tekst na tej stronie to chcesz w końcu tę niekomfortową sytuację dziś zmienić, bo sukces i przyszłość Twojej firmy są dla Ciebie bardzo ważne. Oferta handlowa, która może być o wiele skuteczniejsza to często niedostrzegany i niedoceniany potencjał, jaki już posiadasz i który nawet w ciągu 24 godzin może dźwignąć Twoją sprzedaż. Chcesz dowiedzieć się, jak to dokładnie zrobić? To uważnie czytaj dalej.

             Wzrost skuteczności Twojej nowej oferty 

       U Ciebie jak to wygląda?

      Jak bardzo moglibyśmy razem podnieść skuteczność Twojej aktualnej oferty?

    Czy czasem nie dostrzegasz tego, że codziennie w każdej sekundzie przez Twoje mało skuteczne oferty, które są podobne do innych ofert oraz słabiutkie teksty sprzedażowe pieniądze szerokim strumieniem omijają Twoją Firmę?

    Być może czujesz całym sobą, że Twoja aktualna oferta jest jak pancerna szyba, od której klienci dziś odbijają się, idą dalej i już nigdy do Ciebie nie wracają. To niewidoczna bariera, która mocno strzeże dostępu do tego, co chcesz klientom zaoferować. Jak widzisz i słyszysz tylko nielicznym udaje się ją sforsować. W ten sposób przez brak ciekawej oferty tracisz bezpowrotnie zainteresowanie potencjalnych klientów i szansę nie tylko na zdobycie ich szeleszczącej, pachnącej gotówki, ale przede wszystkim na zaskarbienie sobie ich zaufania i zadowolenia. Prawdopodobnie trafiłeś tutaj, bo chcesz jak najszybciej powstrzymać odpływ Twoich klientów.

  

W czasach, gdy każdy klient jest na wagę złota nie możesz dłużej sobie pozwolić
na utratę w ten sposób klientów.

         Po 9 latach doświadczenia w copywritingu, po setkach różnych listów sprzedażowych, ofert handlowych, które zespół copywriterów DobraStrategia.pl stworzył dla wielu firm, po kilkuset przeprowadzonych szkoleniach na temat pisania ofert, jako trener, a przede wszystkim copywriter powiem Tobie jedno:

 - Jeśli poważnie myślisz teraz, by zwiększyć sprzedaż w firmie to zapomnij natychmiast o uniwersalnych wzorach ofert, które mają działać na klientów równie mocno, jak oferta, którą razem specjalnie stworzymy pod Twoich klientów. Niestety, cudowny wzór oferty nie istnieje! Gdyby tak było, to wystarczyłoby ten wzór skopiować w każdej firmie i natychmiast klienci rzuciliby się do zakupów jak szaleni. Oferta, która świetnie sprawdzi się w realiach jednej firmy, jej produktów, usług, klientów, w przypadku innej firmy może nie dać żadnego efektu.

       Wiem, o czym piszę, bo w swojej wieloletniej praktyce tworzyłem bardzo różne oferty handlowe, począwszy od producenta innowacyjnych pokryć dachowych, firm transportowych, firm sprzątających, producenta tapicerek skórzanych, producenta chemii motoryzacyjnej, producentów mebli, drukarni, firm edukacyjnych, firm IT, gabinetów kosmetycznych, szkoły wizażu, doradców finansowych, a skończywszy na tak egzotycznych branżach, jak gospodarstwo rolne produkcji grzybów, czy mobilne, luksusowe biura.

         Jeżeli Ty też chcesz pod okiem trenera i z pomocą doświadczonego copywritera nauczyć się od początku do końca, jak pisać oferty, które zamiast bawić i rozśmieszać czytelnika, rzeczywiście będą przekonywać klientów do zakupu Twoich realnych produktów, czy usług to czytaj dalej.

        Bardzo dobrze rozumiem Cię. Masz już dość tych wszystkich uniwersalnych porad i oklepanych wzorów ofert, które często nie sprawdzają się w otaczającej nas polskiej rzeczywistości, dlatego...

 

Odkryjemy razem, dlaczego klienci mieliby kupić właśnie Twój produkt lub usługę
i dlaczego tego nie robią, tak często jak chcesz.

        Sądzę, że znasz dobrze to uczucie – Wiesz wszystko na temat swoich produktów lub usług, ale masz duży problem - Jak napisać ofertę, która zainteresuje klientów i łatwiej nakłoni ich do zakupu. To nie Twoja wina, ale braku zastosowania precyzyjnych technik tworzenia skuteczniejszych ofert handlowych. To właśnie dzięki tym wypracowanym przez lata technikom w DobraStrategia.pl tworzymy skuteczniejsze teksty sprzedażowe i reklamowe dla naszych klientów.

Pozwól, że udowodnię Ci to!

         "Przypomnij sobie, jak to jest kiedy sam chcesz coś kupić. Myślę, że zanim dokonasz ostatecznego wyboru to przeglądasz wiele ofert. Wszystkie te teksty marketingowe i sprzedażowe walczą o zwrócenie Twojej uwagi i zainteresowanie swoją treścią. Na zdobycie Twojej uwagi mają tylko kilka sekund.

W końcu jedna z ofert z jakiegoś powodu jest atrakcyjniejsza dla Ciebie niż pozostałe i to właśnie z niej zaczynasz korzystać.  Ta oferta zawiera to coś, co powoduje, że będąc w nastroju kupowania Twoja uwaga teraz podąża za nią.

Pomyśl tylko przez chwilę, jak bardzo wartościowe jest posiadanie takich skutecznych tekstów sprzedażowych, które klient czyta równie chętnie, jak czytelnik kolejne strony dobrej książki. To są te nieliczne oferty handlowe, które potrafią stworzyć w umyśle klienta ten wspaniały dla Ciebie stan - obsesję natychmiastowego posiadania Twojego produktu lub usługi."

       To czego mogę nauczyć Cię podczas tego 7-dniowego szkolenia internetowego to, w jaki sposób sprawić, by klienci nie tylko zauważyli Twoje produkty lub usługi na konkurencyjnym rynku, ale także to, jak spowodować, że Twoje oferty dla klientów będą zawsze zrozumiałe i bezpieczne. Oferty, którym klienci będą mogli zaufać i gotowi będą z nich skorzystać. Każdy Twój klient dowie się o tym, jak wiele może u Ciebie zyskać. Pomogę Tobie opracować taką ofertę.


Jak bardzo chcesz poznać najprostsze
i najpotężniejsze metody pisania genialnych tekstów sprzedażowych?

Szkolenie - Jak napisać ofertę handlową?      Tak, jak nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze opowiadając mu tylko o tym, tak w przypadku nauki pisania skutecznych ofert potrzebujesz konkretnych, sprawdzonych wskazówek, które działają. Dlatego podczas wykładów wideo tego szkolenia online, podążając krok za krokiem razem ze mną opracujesz gotowy tekst Twojej nowej skuteczniejszej oferty nawet wtedy, gdy wcześniej nie wiedziałeś, jak to wszystko napisać, poukładać i od czego należy zacząć.

W trakcie kolejnych wykładów wideo nauczysz się:

1. Które procesy decydują o postrzeganiu przez klienta produktu opisywanego w tekście i w jaki sposób wykorzystać tę wiedzę do tworzenia skutecznego tekst sprzedażowego?
2. Poznasz prawidłowe, działające na POLSKICH KLIENTÓW teksty sprzedażowe,
3. Jak w ofercie zwielokrotnić sprzedaż nie ponosząc przy tym, żadnych dodatkowych kosztów?
4. Zaczniesz tworzyć oferty, które nie będą traktowane, jak teksty akwizytorów,
5. W jaki sposób oddziaływać na zachowania klienta w sposób dla niego niezauważalny, a jednocześnie etyczny?
6. Jakie elementy decydują o tym, czy Twoje teksty zostaną przeczytane, czy też wylądują w koszu?
8. Jak utrzymywać wysoki poziom uwagi klienta, w taki sposób, aby klient dostrzegał te korzyści, które są dla niego decydujące?
9. Zastosujesz modele komunikacji, niezwykle silnie działające na motywację klienta do działania,
10. Jak stworzyć skuteczne teksty nie tylko do ofert handlowych, ale też na strony www, do mailingów, listów sprzedażowych, ogłoszeń i reklam oraz inne rodzaje tekstów marketingowych?
11. Które elementy testów sprzedażowych decydują o tym, czy pieniądze, które klient chce wydać, trafią do Ciebie, czy do Twojej konkurencji? Jak temu można zaradzić?
 
    Przed tym, jak zarezerwujesz swoje miejsce w tym szkoleniu musisz jednak wiedzieć, że to gigantyczna dawka praktycznej wiedzy.


Nie chodzi bowiem wyłącznie o tekst sprzedażowy. Chodzi oto w jaki sposób po zapoznaniu się z ofertą, klient będzie postrzegał Twój produkt. Najważniejsze jest to, by klient w Twojej nowej ofercie handlowej zawsze znalazł to czego naprawdę szuka. To czego potrzebuje i aby zostawiał swoje pieniądze właśnie u Ciebie, a nie u Twojej konkurencji. Żeby ciągle powracał do Twojej Firmy, polecając ją cały czas kolejnym klientom.

Czy wiesz, że ta wiedza rozwiązuje raz na zawsze problemy z niekupującymi klientami?

     To szkolenie adresowane jest przede wszystkim do tych wszystkich osób, które:

  •  - chcą dziś odkryć u siebie główne przyczyny niesatysfakcjonujących efektów sprzedaży, wynikające ze słabych ofert handlowych i listów sprzedażowych,
  • - chcą powiększyć ilość kupujących klientów i szybciej zwiększyć zyski,
  • - chcą otrzymać bezcenne wskazówki i praktyczną wiedzę przydatną przy tworzeniu ofert, maili, reklam i tekstów sprzedażowych zarówno dla firm produkcyjnych, handlowych, jak i usługowych z dowolnie wybranej branży.

     Szkolenie "Jak napisać skuteczniejszą ofertę handlową?" łączy w sobie niezbędną wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami i technikami do zastosowania od zaraz w Twojej ofercie, a dodatkowo otrzymujesz coś specjalnego, o czym uczestnicy innych szkoleń mogą tylko pomarzyć.

To działa!

Maria Dziwoki - zdjęcie "Ilekroć podchodziłam do pisania oferty było to dla mnie zadanie męczące, trudne. Nie wiedziałam jakich mam użyć słów, jak poukładać chaos w myślach w logiczną całość i zrobić to tak, żeby wywrzeć wrażenia na osobie czytającej.
Na początku podchodziłam sceptycznie do oferty warsztatów "jak napisać skuteczną ofertę", natomiast wiedza w nich zawarta mnie mile zaskoczyła! Otworzyła mój umysł, pozwoliła spojrzeć na moją firmę, mój produkt z zupełnie innej strony i co najważniejsze - byłam w stanie napisać samodzielnie skuteczną ofertę! Z pewnością tak niewielka inwestycja w szkolenia Pana Łukasza była wysoce opłacalną lokatą!"

- Maria Dziwoki, dyrektor zarządzający INFIDO
 (http://www.infido.pl)

Mariusz Jabłoński - zdjęcie "Wiedziałem, że można na Ciebie liczyć!
To jest to co sam wyznaję: dbałość o zadowolenie klienta
Niestety Polacy są specyficzni i większość wyznaje zasadę sprzedać i uciekać... Co fachowiec, to fachowiec - tak doszlifowałeś moją ofertę, że odebrało mi głos! Dzięki wielkie!
P.S. W przyszłości nie omieszkam skorzystać z innych Twoich kursów...
Do tej pory skupiałem się na technikaliach (z którymi nie ma większego problemu) Ale to niestety za mało - teraz jestem świadomy, że Marketing to podstawa, a w szczególności OFERTA na 1 miejscu, dopiero produkt..."

- Mariusz Jabłoński, Doradca ds. internetu i e-biznesu ENETRA
 (http://www.enetra.pl)

Monika Popek - zdjęcie "Jestem mile zaskoczona i bardzo zadowolona z uczestnictwa w kursie. Na początku podchodziłam do niego sceptycznie, ale przekonałam się, że nie miałam racji. Porady są warte swojej ceny, przede wszystkim ze względu na przyjazną (także dla początkujących) formę i treść. To wspaniałe, że można uzyskać wiedzę, której pozyskanie na własną rękę zajęłoby pewnie kilka miesięcy...
Miałam również przyjemność rozmawiać z Panem Łukaszem osobiście; jest to bardzo miła, optymistycznie nastawiona na świat osoba, a przede wszystkim ogromna "skarbnica wiedzy". Jeszcze raz dziękuję za wspaniały kurs."

- Monika Popek, INOCZI - Japanese Life Support
 (http://www.inoczi.pl)

Daria Jondro - zdjęcie "... oczywiście bardzo chętnie wystawię za uczestnictwo w kursie pozytywną OPINIĘ. Wiele zawartych informacji utwierdziło mnie w przekonaniu, iż moje dotychczasowe poczynania są właściwe. Uzupełniłam swoje dotychczasowe wiadomości o nowe metody tworzenia ofert. Uważam, że taki sposób nauki, czy pozyskiwania informacji jest idealny ..."

- Daria Jondro, Dyrektor Handlowy EUROPEUM Centrum Tłumaczeń
 (http://www.europeum.pl)

Sławomir Kobus - zdjęcie "Chciałem bardzo podziękować za ten kurs. Od dłuższego czasu chciałem taki list sprzedażowy napisać. Pisanie nigdy nie było moją mocną stroną, poza tym nie wiedziałem jak się do tego zabrać, a w tym kursie wszystko jest podane jak kawa na ławę.  Jest prowadzony w bardzo wygodny sposób..."

- Sławomir Kobus, Doradca kontroli wagi



Zobacz, co jeszcze otrzymasz
po ukończeniu tego szkolenia.

    

BONUS #1 o wartości 100 zł

  • Jak zaistnieć w mediach za darmo?

    KURS online: "W jaki sposób Twoja Firma może zaistnieć w mediach za darmo?"

    Może właśnie teraz jest ten moment, abyś poznał bardziej efektywne strategie dotarcia z odpowiednią i ciekawą informacją do Twoich potencjalnych klientów w przyjazny dla nich sposób. Dobrze przygotowane i odpowiednio przekazywane informacje wpłyną na to, jak bardzo pozytywne będzie wyobrażenie Twoich klientów, kontrahentów na temat Twojej firmy, a to przełoży się na jej sprzedaż i zyski.

    Wprawdzie firmowy PR (public relations) to mnóstwo różnych technik wpływających na postrzeganie Twojej Firmy i opinie o niej w otoczeniu, ale to jak Twoją Firmę postrzegają klienci jest ich subiektywnym wyobrażeniem, na które masz zawsze wpływ. Od Ciebie zależy, które informacje przekażesz do otoczenia i w jaki sposób zmieni to postrzeganie Twojej Firmy.

    • - Jakie są ważne cele prowadzenia w firmie Public Relations?
    • - Dlaczego nie tylko przedsiębiorcy boją się kontaktów z mediami?
    • - Co może, a czego nie dziennikarz w swoim artykule?
    • - Jak zbudować bazę kontaktów interesujących nas mediów?
    • - Jak poprawnie stworzyć informację prasową?
    • - Jakie są najlepsze tematy informacji prasowych?
    • - Jak skutecznie zainteresować dziennikarza naszym tematem?
    • - Kto jest grupą docelową dla Twoich informacji prasowych?
    • - Jak wygląda schemat informacji prasowej?
    • - Przykład informacji prasowej informującej o wydarzeniu.
    • - Jak bardzo ważny jest "deadline", aby w odpowiednim momencie Twoja informacja ukazała się?
    • - W jaki sposób natychmiast opublikować informacje prasowe Twojej Firmy?  

     

BONUS #2 o wartości 497 zł

  • Copywitingowa konsultacja e-mail

    Szkolenie "Fabryka Klientów VOD"

    To dokładne omówienie kilkudziesięciu specjalnie wyselekcjonowanych przeze mnie, sprawdzonych strategii marketingowych zdobywania klientów i skutecznych technik sprzedaży, które w ostatnich latach wdrożyliśmy z sukcesem u naszych klientów. Jeśli zastosujesz je u siebie to pozyskasz dużo więcej klientów niż dotychczas i w czasach silnej konkurencji wygenerujesz godziwe zyski bez dużych nakładów na inwestycje.

        

    "Fabryka Klientów" to ponad 7 godzin nagrań podzielonych na 14 wykładów VOD. To moje doświadczenia i realizacje dla klientów wielu, czasami dziwnych strategii marketingowych. To cenny know-how, przedstawiający Tobie w prosty i obrazowy sposób działanie wszystkich najskuteczniejszych technik i strategii zdobywania klientów. Dzięki temu będziesz mógł osiągnąć rewelacyjne efekty zawsze przy minimalnych nakładach.

    Otrzymasz dostęp do tego szkolenia w prezencie, kiedy weźmiesz udział i ukończysz szkolenie internetowe “Jak napisać skuteczniejsza ofertę handlową?”

EKSTRA BONUS #3 o wartości 600zł !

  • Copywitingowa konsultacja e-mail

    „Copywritingowa Konsultacja E-mail tekstu Twojej oferty"

    W prezencie otrzymasz "1 Konsultację E-mail" o wartości aż 600 zł, podczas której copywriterzy DobraStrategia.pl za darmo wnikliwie sprawdzą stworzoną przez Ciebie ofertę handlową, poprawią jej tekst i ewentualnie zaproponują dodatkowe zmiany, które jeszcze bardziej podniosą jej skuteczność sprzedażową.

       

    Pomyśl, podczas szkolenia "Jak napisać skuteczniejszą ofertę handlową?" spokojnie, krok po kroku pod okiem trenera tworzysz tekst Twojej nowej, skuteczniejszej oferty handlowej. Po ukończeniu szkolenia i zakończeniu u siebie pracy nad ofertą, przesyłasz ją do nas emailem, a my dokładnie sprawdzamy Twój tekst, poprawiamy go i dopieszczamy tak, aby Twoja oferta była jeszcze bardziej skuteczniejsza
    w zdobywaniu dla Ciebie klientów.

       

     Spróbuj znaleźć podobne szkolenie na temat pisania skuteczniejszych ofert handlowych, w którym otrzymujesz GRATIS taką profesjonalną pomoc.



  • Kto prowadzi szkolenie?

Łukasz Stokłosa

Łukasz Stokłosa Od 2006 roku, jako właściciel i główny trener firmy DobraStrategia.pl "uzdrawia firmy chorujące na niską sprzedaż" . Pomaga przedsiębiorcom w tym, co początkowo wydaje się dla nich dziwne, trudne, a czasami wręcz niemożliwe. To skuteczne metody zdobywania rynku, pozyskiwanie nowych klientów, powiększanie zysków za pomocą nowoczesnych technik sprzedaży i strategii marketingowych.

Prowadzi autorskie szkolenia otwarte na żywo i online: "Jak Napisać Skuteczniejszą  Ofertę Handlową?", "Fabryka Klientów", Ukryte Strategie Marketingowe", "Reklama uROIona", a także warsztatowe szkolenia zamknięte, których programy opracowuje ściśle do potrzeb i wymagań konkretnych firm.

Jest autorem kilku "szybkich" poradników takich, jak:

"Odróżnij się! Jak zmienić reguły gry rynkowej na swoją korzyść?"
"Jak u klienta wywołać ciekawość?"
"Szybko sprawdź, jak małą skuteczność ma oferta Twojej Firmy."

ale również wielu artykułów i obszerniejszych publikacji między innymi:

 "Wstrząśnij rynkiem i zapewnij firmie sukces"
"Jak sprzedawać więcej w wyższych cenach, gdy konkurencja oferuje taniej?"
"Zakupy grupowe - szansa czy równia pochyła dla Twojego biznesu?"

Łukasz Stokłosa to również osobisty trener przedsiębiorców i czynny copywriter, który pomoże Tobie w stworzeniu nowej oferty handlowej przynoszącej więcej zamówień i klientów, niż się tego możesz teraz spodziewać.



Kliknij tutaj, by zarezerwować teraz miejsce
na to 7-dniowe szkolenie internetowe 
i rozpocznij wykłady już dziś

     Zapewne zastanawiasz się teraz, jak dużą wartość ma taki rozbudowany pakiet szkoleniowy. Szczególnie, że cennik usług znanych copywriterów zaczyna się w okolicach 1000 złotych. Przypuszczam, że cena tego szkolenia będzie jednak dla Ciebie miłą niespodzianką, szczególnie jeśli zdecydujesz się dziś na przesłanie Swojego zgłoszenia.

Pomyśl ...

  • Jak CENNA jest wiedza doświadczonego trenera-copywritera, który uchroni Cię przed popełnianiem wielu błędów i skupi Twoją uwagę wyłącznie na tym, co jest wypróbowane i sprawdza się w praktyce?
  • Jaką dużą WARTOŚĆ mają dla Ciebie konkretne porady do zastosowania od zaraz, na temat pisania skuteczniejszych ofert i tekstów sprzedażowych, dzięki którym możesz pomnożyć swoje zyski ze sprzedaży choćby o te 50%?
  • Ile musiałbyś ZAPŁACIĆ, chcąc zlecić opracowanie skutecznych tekstów sprzedażowych zawodowym copywriterom? Jednorazowo 1500 zł, 3000 zł, 5000 zł, a może jeszcze więcej?
  • A o ile więcej mogłaby Twoja Firma zacząć sprzedawać dzięki tylko jednej lepszej ofercie, która dotrze do umysłu klientów i obudzi ich do zakupu?

Jaka będzie to inwestycja?

       Pewnie wiesz, że taka wiedza ma olbrzymią wartość i mogłaby kosztować nawet kilka razy więcej, bo przez te 7 dni krok po kroku zdradzę Tobie cały warsztat copywriterski zespołu DobraStrategia.pl. Dodam, jeszcze, że kwotę jaką zainwestujesz dziś w to szkolenie, możesz przy pomocy nowej oferty śmiało wygenerować w krótkim czasie.

      Chcę jednak, żeby to szkolenie nie było dla przypadkowych osób, które tylko rozmyślają i narzekają na to, że klienci u nich nie kupują, ale nic nie chcą zrobić, by tę sytuację zmienić. Chcę, by to szkolenie mogło być w zasięgu możliwości każdego przyszłościowo myślącego przedsiębiorcy, dla którego ważny jest szybszy wzrost firmy. Właśnie, dlatego oferuję Tobie dziś to 7-dniowe szkolenie online z unikalną konsultacją copywriterską stworzonego przez Ciebie tekstu sprzedażowego nie za 1997 zł, ale

za 997 zł z VAT (oszczędzasz w ten sposób1000 zł)

Bez żadnych ukrytych opłat, pomimo tego, że wiedza i praktyka, które Tobie przekażę podczas 7-miu dni praktycznych warsztatów internetowych wideo są o wiele więcej warte.

Gwarantuję, że ta inwestycja w ekspresowym tempie zwróci się i zacznie dla Ciebie zarabiać.

Dziś jest to tylko
997 zł z VAT
(810,57 zł netto)

      Podczas tych 7-miu dni znajdziesz u mnie dosłownie wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć krok po kroku Twoją GOTOWĄ skuteczniejszą ofertę handlową, którą następnie prześlesz do konsultacji email, aby copywriterzy DobraStrategia.pl sprawdzili Twój tekst sprzedażowy i dopracowali go.

      Skoro już doczytałeś do tego miejsca i wiesz, jak dużo możesz zyskać biorąc udział w tym szkoleniu to wypełnij zamieszczony poniżej formularz zgłoszeniowy. Jeśli chcesz zgłosić więcej osób, to najlepiej dla każdej osoby zrób osobną rezerwację, a następnie możesz dokonać łącznej wpłaty na konto bankowe DobraStrategia.pl.

  Szkolenie, które potrwa 7 dni możesz rozpocząć już dziś. Do kolejnych wykładów otrzymasz dostęp w przesyłanych do Ciebie mailach. Nic Ci nie umknie, bo wykłady możesz oglądać w dowolnie wybranym prze siebie terminie.

Gwarancja 100% Satysfakcji

      Bardzo zależy mi na Twoim dużym zadowoleniu, dlatego wszystkim uczestnikom tego szkolenia udzielam Gwarancji 100% Satysfakcji. Jeśli przed zakończeniem szkolenia stwierdzisz, że nie jest to wiedza i praktyka dla Ciebie, otrzymasz zwrot pełnej opłaty za szkolenie. Biorę całą odpowiedzialność na siebie.

       Mogę sobie pozwolić na 100% gwarancję zwrotu pieniędzy, tylko dlatego, że wiem, iż wartościowa wiedza i duże wsparcie, które ode mnie otrzymasz pomogą Ci w krótkim czasie powiększyć sprzedaż i zyski Twojej Firmy. 

Pozdrawiam i do zobaczenia podczas szkolenia,

Łukasz Stokłosa
    

Wypełnij poniższy formularz
i rozpocznij już dziś szkolenie
internetowe.

  TAK! 

      Rezerwuję miejsce na 7-dniowe szkolenie online - wideo w formule warsztatowej
"Jak napisać skuteczniejszą ofertę handlową?"
 inwestującdziś tylko 997 zł z VAT
  
Po szkoleniu otrzymam 3 BONUSY: - 1 konsultację copywritingową e-mail mojej nowej oferty o wartości 600 zł
- 14 wykładów szkolenia "Fabryka Klientów VOD" o wartości 497 zł
- dostęp do dodatkowego kursu online o wartości 100 zł.
    
  
Adres:
  
Dane do faktury VAT: 
Adres, jeśli inny
 
* pola wymagane
Zapisując się na szkolenie zgadzasz się z polityką prywatności
 

kliknij w guzik ZAREZERWUJ MIEJSCE, aby przesłać zgłoszenie
i przejść do płatności.
Twoja decyzja o udziale w tym szkoleniu jest całkowicie bezpieczna, a inwestycja chroniona gwarancją satysfakcji.