Kim jest Łukasz Stokłosa?

„Do cholery, kim ty jesteś, aby dawać mi dobre rady i  dlaczego mam cię słuchać?”

 

Skoro już jesteś na tej stronie znaczy to, że chcesz poznać odpowiedź na pytanie, które pojawiło się w Twojej głowie i brzmi podobnie do zacytowanego powyżej.

Już Ci to wyjaśnię.

Łukasz Stokłosa - trener, doradca marketingowy i strategiaczny

 

Nazywam się Łukasz Stokłosa. Od 2006 roku, jako właściciel i główny trener DobraStrategia.pl uzdrawiam firmy „chorujące na brak klientów i niską sprzedaż”. Pomagam przedsiębiorcom w tym, co wydaje się dla nich trudne, a czasami wręcz niemożliwe. To uruchomienie skutecznych metod zdobywania rynku, pozyskiwania nowych klientów, powiększania zysków za pomocą nowoczesnych technik sprzedaży i innowacyjnych strategii marketingowych.

 

Prowadzę autorskie szkolenia otwarte na żywo i online:
[list type=”check”]

  • „Jak Stworzyć Ofertę Nie Do Odrzucenia?”,
  • „Fabryka Klientów”,
  • „Ukryte Strategie Marketingowe”,
  • „Twoje Przenośne Imperium”,

[/list]

a także warsztatowe szkolenia zamknięte, których programy ściśle opracowujemy do potrzeb i wymagań konkretnych firm.

Nie będę tutaj opowiadał Ci, że jestem magistrem inżynierem, że w latach 90-tych ubiegłego wieku ukończyłem studia na kierunku zarządzanie i marketing. Nie będę także przedstawiał Tobie dyplomu MBA i certyfikatów NLP oraz innych.

 

Jestem jednak pewien, że teraz gdy czytasz ten tekst to dużo ważniejsze od moich tytułów i wykształcenia jest dla Ciebie to, jak wiele korzyści odniesiesz Ty i Twoja firma z tej całej wiedzy, którą w prosty sposób Ci przekażę.

Przede wszystkim jestem praktykiem i taka jest wiedza, której nauczam. Przez kilka lat po studiach pracowałem jako marketingowiec i handlowiec w dużej spółce akcyjnej.  Poznałem więc dokładnie problemy i potrzeby firm związane z tymi dziedzinami. Zdradzę Tobie, że nawet wielkie firmy mają poważne problemy ze „zmuszeniem marketingu do pracy, a klientów do zakupów”. Od kilku lat doradzam i szkolę właścicieli firm oraz pomagam im w opracowaniu optymalnych strategii marketingowych i technik sprzedaży, których skuteczność także Ty możesz odkryć w swojej firmie.

Odpowiedz teraz na pytanie: Czy teoretyk, który całe życie zatrudniony jest na uczelnianym etacie, nigdy nie pracował w żadnej firmie, nigdy nie był właścicielem firmy, nie napotkał realnych problemów w działalności firmy, sprzedaży produktów lub usług, mógłby nauczyć Cię takich piekielnie skutecznych technik sprzedaży i strategii marketingowych,  jakie poznasz już wkrótce np.  podczas Twojego internetowego szkolenia?

 

Wiedzę, którą ode mnie posiądziesz już dawno przetestowałem i sprawdziłem w praktyce.

Wierz mi, efekty zastosowania tej wiedzy, których będziesz świadkiem (więcej lojalnych klientów, zwiększona sprzedaż, pomnożone zyski), zaskoczą i zaszokują nie tylko Ciebie, Twoich najbliższych, ale przede wszystkim zbiją z tropu Twoją konkurencję. Konkurencja najzwyczajniej w świecie nie będzie wiedzieć, co się dzieje.

 

Zastanawiam się, jak bardzo chcesz w tej chwili poznać i zastosować w swojej firmie te wszystkie skuteczne techniki sprzedaży oraz strategie marketingowe?

Dzisiaj z Tobą również chciałbym podzielić się moimi doświadczeniami. Na stronie DobraStrategia.pl znajdziesz wiele interesujących i inspirujących  dla Ciebie rzeczy w artykułach i publikacjach na temat marketingu, reklamy, promocji, copywritingu, strategii marketingowych, czy technik sprzedaży.

Jestem również autorem kilku „szybkich” poradników takich jak:

  • „Odróżnij się! Jak zmienić reguły gry rynkowej na swoją korzyść?”,
  • „Jak u klienta wywołać ciekawość?”,
  • „Szybko sprawdź, jak małą skuteczność ma oferta Twojej Firmy.”

i wielu artykułów oraz obszerniejszych publikacji między innymi:

  • „Wstrząśnij rynkiem i zapewnij firmie sukces”,
  • „Jak sprzedawać więcej w wyższych cenach, gdy konkurencja oferuje taniej?”,
  • „Zakupy grupowe – szansa czy równia pochyła dla Twojego biznesu?”

Do usłyszenia i zobaczenia podczas szkoleń,
Łukasz Stokłosa - trener, doradca marketingowy i strategiaczny