Jak napisać ofertę handlową, która sprzedaje więcej?

A czy wiesz od czego zacząć pisanie ofert handlowych, by rozpalić zainteresowanie klientów ofertą Twoich usług albo produktów?

Skoro cudowny wzór oferty handlowej nie istnieje to zobacz, jak napisać ofertę handlową produktu, usługi, by zwiększyć sprzedaż.

Łukasz Stokłosa - autor, copywriter i trener DobraStrategia.pl

Kliknij Tutaj i Pobierz Teraz

Za chwilę BEZPŁATNIE otrzymasz tego e-booka oraz dostęp do kolejnych ciekawych materiałów o tym, jak napisać ofertę handlową dla produktu albo usługi.

Ta wiedza rozwiązuje problemy z tym, jak samodzielnie napisać skuteczną ofertę handlową
i zwiększyć sprzedaż.

4 najważniejsze rzeczy, o których musisz wiedzieć, zanim w ogóle zaczniesz myśleć o tym, jak napisać dobrą ofertę handlową produktów / usług.

  1. Możesz korzystać z gotowych wzorów ofert handlowych, mieć fenomenalne produkty albo najlepsze usługi, a mimo to narzekać na niezadowalającą Cię sprzedaż. Co z tego, że wydajesz grube pieniądze na promocję, reklamę i zatrudnianie handlowców, skoro klienci, którzy trafiają na Twoje słabe oferty handlowe nie chcą kupować, bo nie zauważają Twoich produktów (usług) i myślą, że nie potrzebują tego.
  2. Dobrze napisana oferta handlowa usługi albo produktu potrafi dźwignąć Twoją sprzedaż nawet w 24 godziny. To często niedostrzegany i niedoceniany przez Ciebie gigantyczny potencjał, jaki już posiadasz.
  3. Niestety, cudowny wzór oferty handlowej nie istnieje! Jeśli poważnie myślisz teraz, by zwiększyć sprzedaż w firmie to zapomnij natychmiast o uniwersalnych wzorach ofert, które mają działać na Twoich klientów. Gdyby tak było, to wystarczyłoby te wzory ofert handlowych skopiować w każdej firmie i natychmiast klienci rzuciliby się do zakupów jak szaleni. Oferta handlowa, która świetnie sprawdzi się w realiach jednej firmy, jej produktów, usług, klientów, w przypadku innej firmy może nie dać żadnego efektu. Znasz pewnie przykłady ofert handlowych, które nie sprzedają.
  4. Ale istnieje wzór na to, jak stworzyć skuteczniejsza ofertę handlową. Przedsiębiorcy, którzy już wiedzą jak napisać oferty sprzedające więcej, umieją dotrzeć do klienta, wiedzą jak do niego mówić, pisać, aby przekonać go do siebie, swoich idei, pomysłów, produktów, usług. Czy Ty też, skoro tu trafiłeś to chciałbyś dowiedzieć się wszystkiego na temat tworzenia krok po kroku ofert handlowych, listów sprzedażowych, maili, które mogą dać Tobie dziś więcej zamówień niż jesteś w stanie obsłużyć?

Poznaj metody, którymi możesz natychmiast zwiększyć skuteczność Twoich ofert handlowych.

Może nie dostrzegasz tego, że codziennie w każdej sekundzie przez Twoje mało skuteczne oferty handlowe, które są podobne do innych ofert oraz słabiutkie teksty sprzedażowe pieniądze szerokim strumieniem omijają Twoją Firmę?

Być może czujesz całym sobą, że Twoja aktualnie napisana oferta handlowa jest jak pancerna szyba, od której klienci dziś odbijają się, idą dalej i już nigdy do Ciebie nie wracają. To niewidoczna bariera, która mocno strzeże dostępu do tego, co chcesz klientom zaoferować. Jak widzisz i słyszysz tylko nielicznym udaje się ją sforsować.

W ten sposób przez brak ciekawej oferty handlowej tracisz bezpowrotnie zainteresowanie potencjalnych klientów i szansę nie tylko na zdobycie ich szeleszczącej, pachnącej gotówki, ale przede wszystkim na zaskarbienie sobie ich zaufania i zadowolenia. Prawdopodobnie trafiłeś tutaj, bo chcesz dowiedzieć się, jak napisać dobrą oferte handlową, by jak najszybciej powstrzymać odpływ Twoich klientów.

W swojej wieloletniej praktyce copywritera wraz z zespołem copywriterów DobraStrategia.pl tworzyłem bardzo różne oferty handlowe dla produktów i usług. Począwszy od producenta innowacyjnych pokryć dachowych, firm transportowych, firm sprzątających, producenta tapicerek skórzanych, producenta chemii motoryzacyjnej, producentów mebli, drukarni, firm edukacyjnych, firm IT, gabinetów kosmetycznych, szkoły wizażu, doradców finansowych, a skończywszy na tak egzotycznych branżach, jak gospodarstwo rolne produkcji grzybów, czy mobilne, luksusowe biura. Wkrótce się o tym sam przekonasz.

Co o pisaniu ofert handlowych mówią nasi klienci?

  • avatar Maria Dziwoki Dyrektor zarządzający INFIDO

    Ilekroć podchodziłam do pisania oferty było to dla mnie zadanie męczące, trudne. Nie wiedziałam jakich mam użyć słów, jak poukładać chaos w myślach w logiczną całość i zrobić to tak, żeby wywrzeć wrażenia na osobie czytającej...

  • avatar Daria Jondro Dyrektor Handlowy EUROPEUM Centrum Tłumaczeń

    Wiele zawartych informacji utwierdziło mnie w przekonaniu, iż moje dotychczasowe poczynania są właściwe. Uzupełniłam swoje dotychczasowe wiadomości o nowe metody tworzenia ofert...

  • avatar Mariusz Jabłoński Praktyk Internetu i e-Marketingu ENETRA

    Wiedziałem, że można na Ciebie liczyć! To jest to co sam wyznaję: dbałość o zadowolenie klienta Niestety Polacy są specyficzni i większość wyznaje zasadę sprzedać i uciekać... Co fachowiec, to fachowiec - tak doszlifowałeś moją ofertę, że odebrało mi głos! Dzięki wielkie!

Kliknij Tutaj i Pobierz Teraz

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  1. Jakie są najlepsze sposoby na pisanie genialnych nagłówków, które natychmiast wciągną klienta w tekst Twojej oferty handlowej?
  2. Które "magiczne” słowa w ofertach i reklamach doprowadzają klientów prosto do zakupów?
  3. Jak sprytnie zwrócić uwagę potencjalnych klientów na to wszystko w czym możesz im pomóc?
  4. Dlaczego jeden koszmarny błąd, który ciągle popełnia wielu przedsiębiorców całkowicie odbiera moc tekstu oferty handlowej?

Dołącz do BEZPŁATNEGO newslettera
Skuteczne Oferty Handlowe,
a za moment otrzymasz obiecanego e-booka

Chronię Twoją prywatność, możesz mieć 100% pewność bezpieczeństwa i 0% tolerancji dla SPAM-u zgodnie z Polityką Prywatności DobraStrategia.pl

W każdej chwili bardzo łatwo możesz wypisać się.