Zastanawiasz się, jak napisać ofertę handlową, która sprzedaje więcej?

A czy wiesz w jaki sposób natychmiast rozpalić zainteresowanie klientów ofertą Twoich usług albo produktów?

Dziś możesz oferować najwspanialsze produkty (usługi), ale jeśli ich odpowiednio nie opakujesz dobrą ofertą handlową, to nic nie sprzedasz.

Łukasz Stokłosa - autor, copywriter i trener DobraStrategia.pl

Kliknij Tutaj i Pobierz Teraz

Za chwilę BEZPŁATNIE otrzymasz tego e-booka oraz dostęp do kolejnych niezwykle ciekawych materiałów na temat pisania ofert.

Ta wiedza rozwiązuje raz na zawsze problemy ze słabo sprzedajacymi ofertami handlowymi
i niekupującymi klientami.

4 najważniejsze rzeczy, o których musisz wiedzieć, zanim zaczniesz myśleć, jak napisać dobrą ofertę handlową dla usług albo produktów.

  1. Pomyśl, możesz mieć fenomenalne produkty albo najlepsze usługi, a mimo to narzekać na niezadowalającą Cię sprzedaż, jeśli ludzie ich nie zauważają i myślą, że nie potrzebują tego. Bo co z tego, że wydajesz grube pieniądze na promocję, reklamę i zatrudnianie handlowców, skoro klienci, którzy trafiają na Twoje słabe oferty handlowe nie chcą kupować.
  2. Twoja oferta handlowa, która może być o wiele skuteczniejsza. To często niedostrzegany i niedoceniany przez Cibie potencjał, jaki już posiadasz. Dobra oferta handlowa usługi albo produktu potrafi dźwignąć Twoją sprzedaż nawet w 24 godziny.
  3. Jeśli poważnie myślisz teraz, by zwiększyć sprzedaż w firmie to zapomnij natychmiast o uniwersalnych wzorach ofert, które mają działać na Twoich klientów. Niestety, cudowny wzór oferty nie istnieje! Gdyby tak było, to wystarczyłoby ten wzór skopiować w każdej firmie i natychmiast klienci rzuciliby się do zakupów jak szaleni. Oferta, która świetnie sprawdzi się w realiach jednej firmy, jej produktów, usług, klientów, w przypadku innej firmy może nie dać żadnego efektu.
  4. Przedsiębiorcy, którzy już wiedzą jak tworzyć oferty sprzedające więcej, umieją dotrzeć do klienta, wiedzą jak do niego mówić, pisać, aby przekonać go do siebie, swoich idei, pomysłów, produktów, usług. Czy Ty też, skoro tu trafiłeś to chciałbyś dowiedzieć się wszystkiego na temat tworzenia krok po kroku ofert handlowych, listów sprzedażowych, maili, które mogą dać Tobie dziś więcej zamówień niż jesteś w stanie obsłużyć?

Poznaj metody, którymi możesz natychmiast zwiększyć skuteczność Twoich ofert handlowych.

Może nie dostrzegasz tego, że codziennie w każdej sekundzie przez Twoje mało skuteczne oferty, które są podobne do innych ofert oraz słabiutkie teksty sprzedażowe pieniądze szerokim strumieniem omijają Twoją Firmę?

Być może czujesz całym sobą, że Twoja aktualna oferta jest jak pancerna szyba, od której klienci dziś odbijają się, idą dalej i już nigdy do Ciebie nie wracają. To niewidoczna bariera, która mocno strzeże dostępu do tego, co chcesz klientom zaoferować. Jak widzisz i słyszysz tylko nielicznym udaje się ją sforsować.

W ten sposób przez brak ciekawej oferty handlowej tracisz bezpowrotnie zainteresowanie potencjalnych klientów i szansę nie tylko na zdobycie ich szeleszczącej, pachnącej gotówki, ale przede wszystkim na zaskarbienie sobie ich zaufania i zadowolenia. Prawdopodobnie trafiłeś tutaj, bo chcesz jak najszybciej powstrzymać odpływ Twoich klientów.

W swojej wieloletniej praktyce wraz z zespołem copywriterów DobraStrategia.pl tworzyłem bardzo różne oferty handlowe, począwszy od producenta innowacyjnych pokryć dachowych, firm transportowych, firm sprzątających, producenta tapicerek skórzanych, producenta chemii motoryzacyjnej, producentów mebli, drukarni, firm edukacyjnych, firm IT, gabinetów kosmetycznych, szkoły wizażu, doradców finansowych, a skończywszy na tak egzotycznych branżach, jak gospodarstwo rolne produkcji grzybów, czy mobilne, luksusowe biura. Wkrótce się o tym sam przekonasz.

Co mówią o tym inni?

  • avatar Maria Dziwoki Dyrektor zarządzający INFIDO

    Ilekroć podchodziłam do pisania oferty było to dla mnie zadanie męczące, trudne. Nie wiedziałam jakich mam użyć słów, jak poukładać chaos w myślach w logiczną całość i zrobić to tak, żeby wywrzeć wrażenia na osobie czytającej...

  • avatar Daria Jondro Dyrektor Handlowy EUROPEUM Centrum Tłumaczeń

    Wiele zawartych informacji utwierdziło mnie w przekonaniu, iż moje dotychczasowe poczynania są właściwe. Uzupełniłam swoje dotychczasowe wiadomości o nowe metody tworzenia ofert...

  • avatar Mariusz Jabłoński Praktyk Internetu i e-Marketingu ENETRA

    Wiedziałem, że można na Ciebie liczyć! To jest to co sam wyznaję: dbałość o zadowolenie klienta Niestety Polacy są specyficzni i większość wyznaje zasadę sprzedać i uciekać... Co fachowiec, to fachowiec - tak doszlifowałeś moją ofertę, że odebrało mi głos! Dzięki wielkie!

Kliknij Tutaj i Pobierz Teraz

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  1. Jakie są najlepsze sposoby na pisanie genialnych nagłówków, które natychmiast wciągną klienta w tekst Twojej oferty handlowej?
  2. Które "magiczne” słowa w ofertach i reklamach doprowadzają klientów prosto do zakupów?
  3. Jak sprytnie zwrócić uwagę potencjalnych klientów na to wszystko w czym możesz im pomóc?
  4. Dlaczego jeden koszmarny błąd, który ciągle popełnia wielu przedsiębiorców całkowicie odbiera moc tekstu oferty handlowej?

Dołącz do BEZPŁATNEGO newslettera
Skuteczne Oferty Handlowe,
a za moment otrzymasz e-booka

Chronię Twoją prywatność, możesz mieć 100% pewność bezpieczeństwa i 0% tolerancji dla SPAM-u zgodnie z Polityką Prywatności DobraStrategia.pl

W każdej chwili bardzo łatwo możesz wypisać się.