"Jak sprzedawać więcej w wyższych cenach,

gdy konkurencja oferuje taniej?”

Poznaj innowacyjną metodę wyceny.

Chcę przeczytać

Czy wiesz o tym, że…?

Wykorzystując w ofertach handlowych pewien psychologiczny mechanizm postrzegania cen przez klientów i związanej z tym postrzeganej przez nich wartości, natychmiast możesz uruchomić silny proces w umyśle klienta, który w ten sposób stanie się bardziej skłonny do wybrania Twojego produktu lub skorzystania z Twojej usługi?

A Twoja oferta w tym przypadku wcale nie musi posiadać najniższych cen, być najlepiej reklamowaną, czy najbardziej rozpoznawalną na rynku!

Nieprawdopodobne?

To czytaj dalej.

Jeśli jesteś osobą, która boryka się problemami takimi jak…

Zastanawiasz się, jak zyskownie wycenić produkty lub usługi w swoich ofertach,

Bardzo zacięta konkurencja na rynku zmusza Cię teraz do obniżek cen,

t

Intensywnie myślisz o tym, co możesz jeszcze zrobić, by mimo wszystko sprzedawać więcej w cenach wyższych od średnich cen rynkowych,

W tym specjalnym Ebooku zademonstruję Tobie krok po kroku mało znaną, ale naukowo udowodnioną w badaniach prestiżowej Harvard Business School  innowacyjną metodę zyskownej wyceny produktów lub usług.

Harvard Business School

To amerykańska szkoła zarządzania, będąca wydziałem Harvard University. Od wielu lat znajduje się w czołówce szkół biznesu na świecie.

Co ciekawe metoda ta świetnie sprawdza się w sprzedaży, w wielu różnych branżach bez względu na sposób oferowanych produktów albo usług. Korzystają już z niej  niektóre gabinety kosmetyczne, serwisy samochodowe, pensjonaty, firmy budowlane, restauracje, producenci zdrowej żywności, producenci zabawek i wiele innych firm, których właściciele mogą spać spokojnie, patrząc z politowaniem, jak ich konkurencja codzienne wyrzyna się wzajemnie np. w serwisach zakupów grupowych.

s

„W Twoim tradycyjnym podejściu do wyceny produktów opierającym się wyłącznie na marży i narzucie dostosowanych do poczynań konkurencji rynkowej, prędzej czy później pojawi się zagrożenie wojną cenową. To bardzo duże niebezpieczeństwo dla przyszłości każdego biznesu, dla którego jest to dziś podstawowa strategia zdobywania klientów.”

Kto za tym stoi?

Badania naukowe, na których bazuje ta nowatorska metoda wyceny zostały przeprowadzone przez dwóch naukowców:

Marco Bertini (z lewej), który aktualnie jest adiunktem marketingu w London Business School.

Luc Wathieu (z prawej), który jest profesorem na Uniwersytecie Georgetown McDonough School of Business.

Zanim zamówisz tego ebooka, KLIKNIJ TUTAJ, by pobrać i przeczytać jego fragment.

    Nie będę Ci tu przedstawiał całej nudnej metodologii badań tych naukowców, bo w tym specjalnym Ebooku znajdziesz skondensowany zapis z godzinnego stacjonarnego wykładu poświęconego tematowi opłacalnej wyceny, jaki przeprowadziłem dla przedsiębiorców.

    Treść ebooka została tak zredagowana byś mógł z łatwością szybko przyswoić całą wiedzę i opanować to, w jaki sposób zastosować w swoim biznesie ten innowacyjny Systemu Skutecznej Wyceny dla produktów lub usług.

     Wiem z doświadczenia, że wykonując punkt po punkcie instrukcje zawarte w tej książce opanujesz innowacyjną metodę wyceny do tego stopnia, że wejdzie Ci ona w nawyk i stanie się dla Ciebie czymś zupełnie naturalnym.

r

„Jeżeli dziś 20% marżę obniżasz do 10% to Twój zysk na sprzedaży może szybko spaść aż o -50%! Zastanów się, czy nie martwiąc się o przyszłość można tak dalej spokojnie funkcjonować w otoczeniu silnej i groźnej konkurencji?” – Łukasz Stokłosa – autor

A co mówi sam przedsiębiorca o tej innowacyjnej metodzie wyceny?

„Po wykładzie o systemie skutecznej wyceny zrozumiałem, że do ceny którą daję klientowi na luksusowe wykończenia wnętrz jego domu, mieszkania, można podejść zupełnie z przeciwnej strony niż tylko duża obniżka i gwałtowne zjechanie z marży. Na szczęście konkurencja robi tak dalej, ale my nie mamy problemu ze zdobyciem kolejnych opłacalnych zleceń na kompleksowe prace wykończeniowe u klientów, gdzie liczy się coś więcej niż tylko dampingowa cena. Najważniejsze, że klient jest zadowolony. To działa!”

Mirosław Natkaniec

SEKA - wykończenia wnętrz, www.seka-wnetrza.pl

Jeżeli Ty też chcesz dowiedzieć się…

N

Jak zacząć stosować poziom cen Twoich produktów lub usług powyżej ich średniego poziomu na rynku?

N

Jak sprzedawać przy tym więcej niż w sytuacji najniższej ceny i odpowiednio wypracowywać większy zysk?

N

W jaki sposób zyskiwać nowych zadowolonych klientów, gdy konkurencja nie będzie miała pojęcia, o co w tym wszystkim chodzi?

to kliknij w przycisk poniżej i skorzystaj z oferty,  w której ten specjalny ebook możesz teraz pobrać w cenie zaledwie 19,99 zł brutto.

Dlaczego cena to tylko 19,99 zł (16,25 zł netto)?

 

     Zależy mi bardzo na tym, abyś Ty też mógł pozwolić sobie na minimalną inwestycję w tę unikalną wiedzę, którą natychmiast z sukcesem zastosujesz u siebie.

     Dlaczego w takim razie nie rozdaję tego Ebooka za darmo? Bo wiem tak jak Ty, że cenna wiedza i rzeczy, które często otrzymujemy za darmo nie motywują nas mocno do działania, nie korzystamy z nich i prędko o nich zapominamy. Czy wykorzystałeś wiedzę, którą już wcześniej otrzymałeś ode mnie w kilku darmowych ebookach?

     No właśnie.

     Tym ebookiem chciałbym skłonić Cię do podjęcia skutecznego działania już dzisiaj, jeżeli chcesz szybciej osiągnąć większy zysk na sprzedaży niż dotychczas.

    Jednak decyzja, jak szybko chcesz z tego skorzystać należy tylko do Ciebie.

WYPRZEDANE